loading...
ღღبه نام خالق عشقღღ
خانم سبزواری بازدید : 510 شنبه 1390/06/12 نظرات (33)

 

توجه: ویرایش تصاویراز سمانه سبزواری است،کپی ازتصاویربدون ذکرمنبع مجازنمیباشد.

 

دانلودهاازپانته آ

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3

قسمت 4

قسمت 5

قسمت 6

قسمت 7

قسمت 8

قسمت 9

قسمت 10

قسمت 11

قسمت 12

قسمت 13

قسمت 14

قسمت 15

قسمت 16

قسمت 17

قسمت 18

 

 

این2عکس مال دوست خوبم مهساخانم ِکه اختصاصی فقط برای من فرستاده ولی اون دختریه پرروبدون اجازه تووب درپیتش گذاشته.یعنی دزدیده.

هیچ هم ازاون دخترایی که باکلک دل حامدوقاپیدندبعیدنیست دزدی هم بکنند.

چقدرهم حسودِکه چشمش به وب من ِ،تامیبینه آپ کردم زودمیادفضولی میکنه.یکی نیست بهش بگه آخه توکه بلدنیستی وب مهم وبزرگ مال یک هنرمندعزیزوبزرگ وبگردونی وتبدیلش می کنی به وب درپیت،مجبوری به مدیریتت ادامه میدی؟بهتر ِبه یک آدم بالیاقت مثل من بسپاری وبری بادوستت دنبال روزیت.

من جواب ومیدونم چون توحسودی ومیخوای حامدومال خودت بکنی عقده یی.

خوب گوش کن اگه وب من وهم مثل دوستم هک بکنی به خدا قسم بلایی سرت بیارم که خودت واون دوستای بچه ت حذکنی ذره ذره نفس تومیگیرم.فهمیدی عقده یی؟

 

 

 

 

 

این چندعکس هم ازحامدعزیز

 

 

 

 

 

 

 

این 2تاعکس مالِ هانیه خانمِ

 

 

 

 

 

این 2تاعکس از jalalpic.com

 

 

 

 

 

 

 

سایزبزرگ عکسادربخش نظرات

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عسل در تاریخ 1348/10/11 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

خانم سبزواری شما چند سالتونه؟

این نظر توسط یگانه در تاریخ 1348/10/11 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

آدرس دقیق خونه حامد اینه که از یکی از اقوام که همون حوالی میشینه گرفتم موثقه کاملا خونه خودش توی یه برجه توی خیابون مقدس اردبیلی میدان الف توی زعفرانیه. ماشیناشم زود به زود عوض میکنه همه شاسی بلند و توپ ویلاها و باغا هم ماله خودشه چه ربطی داره مومن باشه از راه حروم که نیست عزیزم؟وضعشون هم خود حامد هم باباش اینا و کلا خونوادشون مغازه ظروف نقره و عتیقه هم که یکی از مغازه هاشون توی بازار هنر اصفهون چهار باغ بالاس توپه اما این دلیل نمیشه که بی ایمان باشه درسته حامد سوپراستاره بهترینه همه دوسش دارن اما مقدم هست و با این که تیپ میزنه و خیلی خودمونیو راحته با همه اما حواسش جمعه بی گدار به آب نمیزنه اما خوب بدخواه هم داره که حسودی میکنن و کلی حرفو شایعه و....این کامنت شیوا که هر چی گفته خودش بوده بی نزاکته رو پاک کن بترکن از حسودی بدخواهاش واقعا شرم اوره آدمای مزخرف

این نظر توسط یگانه در تاریخ 1348/10/11 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییا چششون دنبال حامده اما حامد حواسش خیلی خوب جمعه به کسی پا نمیدهشکلک

این نظر توسط مهناز (خبر خوب) در تاریخ 1348/10/11 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

يههههههههههههههه خبر عاليييييييييييييي كمپو هك كردن اميدوارم خوشحال شي باي تا هايشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط هلیا در تاریخ 1348/10/11 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزمشکلکباتبادل لینک موافقم منو بااسم رها....بلینک به منم بگو باچه اسمی بلینکمتشکلک

این نظر توسط پیمان در تاریخ 1348/10/11 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

ممنون...راستش یه ماه پیش نتایج کنکور اومد...
بد شدم ..دیگه تصمیم گرفتم کلا وارد اینترنت نشم ..چون احساس کردم وقتمو تلف می کنه..ولی حالا می بینم ان چنان وقتگیرم نیست...من جوابی از اونا نشنیدم نظرمو هم که تایید نکردن...کلا خیلی نامردن ...یه نظرخودمو معرفی کردم ...یه نظرهم خودمو معرفی نکردم..یعنی حامد مدیریتشو داد به اون.....
نه این عکسو تو یه سایت اتفاقی گرفتم ....
کمیلی الون داره فیلم سازی می کنه؟

این نظر توسط نفیسه در تاریخ 1348/10/11 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم
من الان لینکت میکنم
به خدا من تمام سعیم رو برات میکنمشکلکشکلک

این نظر توسط زهراجمعه ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ | 20:45 در تاریخ 1348/10/11 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

تازه الان نوشته هات مربوط به اون دختره رو خوندم دمت گرم خوب جوابشو دادی من نرفتم وبش تا ببینم چه خبره ولی دمت گرم عالی وبد شکلک

این نظر توسط زهرا 18 شهریور ۱۳۹۰ در تاریخ 1348/10/11 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

تازه الان رفتم وبم نظرارو خوندم دیدم نظر خوشگلتو... راستش گرافیک یا نمایش رو نتایج سراسری معلوم می کنه .
خودت میدونی دیگه دختر بودن بدیش اینه که امنیت کافی نداری بعدشم همش خانواده ات نگرانتن و تو نگران و دلتنگ اونایی... جدایی سخته دیگه.
شماره رو دیدم خیلی ممنونم... من قراره بعد اعلام نتایج یعنی یکی دوهفته ی دیگه گوشی بخرم آخه یه tv داشتم که پکید
ولی تا گوشی رو خریدم هم زنگ میزنم هم اس میدم ببینم کسی گوشی رو جواب میده یانه؟
راستی کدوم قضیه ی پاکی من در جریانش نیستم؟
من تو همین هفته 2باره سرمیزنم... هنوز جابه جا نشدیم خونه ی جدید ولی تمام وسایلای اتاقمو بستم نمیدونم چی کجاست این کامیپوترم که شورشو در آورده رمش کمه چون قدیمیه پیدا نیست 83 کامپسوتر رو خریدیم الان موندم ببینم دانشگاه چی میشه دارم پولامو مع می کنم یه لپ تاپ بخرم ولی چون آشنایی ندارم دارم تحقیق می کنم ... خیلی دلم برات تنگیده بود خواهری... همیشه بیادتم راستی هدری که درست کردی خیلی خیلی قشنگ بود راستی چرا با رامبد عکس حامد رو گذاشتی خودش تنهایی خوشگلتر بودا... قالبه چی شد؟ کدرو از ایمیلت برنداشتی یا نیومده؟
لوگو رو چی گفتی؟ کدشو نداری؟ پیدا میکنم 2باره میدم بهت عزیزم.
تو این مدتم رفتم دندون پزشکی درگیر بودم والا زودتر میومدم بهت سربزنم عزیزم.
راستی شوق پرواز رو میبینی؟ من بخاطر شهاب میبینم.
چی؟ تو نظراتت دیدم باران گفته فامیل حامده؟ دیگه چی؟ دروغه یا راست میگه؟
اوه این دیگه چیه؟ تو فیس بوک دختر خاله های حامدن؟ حیف من فیس نیستم ولی اگه آدرسشو داشتی بده با دوستم برم ببینم آخه اون عضوه... من به حامد و اون شماره ای که دادی اس میدم تا گوشی گرفتم بعد خبری شد بهت میگم باشه؟
اگرم که دانشجوی تهران شدم که خبر میگیرم تا لوکیشینهاشو پیدا کردم باخبرت می کنم.
فعلن سمانه جون

این نظر توسط خانم سبزواري در تاریخ 1348/10/11 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

سلام مريم ومهنازجونشکلک
ممنون ازحمايتتون.چشم.شکلک
مريم جون دق كردم دانلودوبفرست ديگه.شکلک
سلام اقاپيمان
ممنون ازلطف وحمايتتون.چقدرديربه ديراپ ميكنيد.اونا چي گفتن؟.خودتون ومعرفي كرديد؟بازم ممنون.بله فعلاكه اون دختره وط ن از مديرندچندماهه كه امير دوست داداش حامدوانداخته بيرون ولي اسمشوحذف نميكنه وميگه اون دسترسي به نت نداره.راست ميگه يانه؟الله اعلم.من كه باورنميكنم مگه اين مارمولك راستم ميگه؟!!!!!!!!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدا سلام.من سمانه سبزواری هستم اهل سبزوار می خوام تو رو که باشی* جون بدی تانمیرم* عزیز هم ترانه * تو وازه هات اسیرم* می خوام تو رو که باشی* تو دم دم نفس هام* تو لحظه های دردم* محکم بگیری دستام* از من بخواه که باشم* بودن به رنگ بودن * حست کنم تو رگ هام * عین ترانه خوندن* از تو می خوام که باشی * باشی و باشی یاور * تو لحظه هام بمونی * *تا لحظه های اخر*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 2,213
  • بازدید کلی : 23,422