close
متخصص ارتودنسی
اکران هرچی خدا بخواد2
loading...

ღღبه نام خالق عشقღღ

  صداگذاری “اخلاقتو خوب کن” آغاز می‌شود مسعود اطیابی از آغاز صدا گذاری “اخلاقتو خوب کن” توسط فرامرز ابوالصدق در ماه آینده خبر داد. مسعود اطیابی در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: ترجیح می دهم تا مساعد شدن شرایط اکران در سینمای ایران دو فیلم "صبح روز هفتم" و "شرط اول" را اکران…

جت هیتر

 

سیستم های گرمایشی تولید شده در گروه صنعتی صبا هواساز در مدل های هیتر،  جت هیتر ،هیتر کابینتی،یونیت هیتر، هیتر موشکی ، کوره هوای گرم و بخاری صنعتی ساخته و به بازار عرضه می شوند

سایر محصولات صبا هواساز : رطوبت ساز , مه ساز , مه پاش , باکس فیلتر , هود موضعی

فن سانتریفیوژ , هیتر موشکی , کولر صنعتی , جت هیتر , هواکش مرغداری , هواکش سیرکوله , جت فن , کمپوست قارچ  کمپوست ملارد , خاک پوششی , کولر صنعتی , هواکش صنعتی , هواکش مرغداری , ایرواشر

 

 

 

 

اکران هرچی خدا بخواد2


 

صداگذاری “اخلاقتو خوب کن” آغاز می‌شود

مسعود اطیابی از آغاز صدا گذاری “اخلاقتو خوب کن” توسط فرامرز ابوالصدق در ماه آینده خبر داد.

مسعود اطیابی در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: ترجیح می دهم تا مساعد شدن شرایط اکران در سینمای ایران دو فیلم "صبح روز هفتم" و "شرط اول" را اکران نکنم.  این دو فیلم برای سینما ساخته شده به همین دلیل تصمیم دارم بعد از اکران آنها بر روی پرده برای عرضه در شبکه نمایش خانگی برنامه ریزی کنم.

وی افزود:تدوین "اخلاقتو خوب کن" تا ماه آینده به اتمام می‌رسد و البته به طور همزمان هدیش بیگدلی نیز کار تروکاژ را انجام می‌دهد. به زودی کار صداگذاری توسط فرامرز ابوالصدق انجام خواهد شد. برای ساخت موسیقی نیز قرارداد نبسته‌ایم . تلاش می‌کنیم این فیلم برای جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.

فیلمنامه "اخلاقتو خوب کن" توسط رضا مقصودی در ژانر کمدی – اجتماعی نوشته شده‌است. رضا عطاران، جواد رضویان، حامد کمیلی،داریوش سلیمی،  سید رضا حسینی، مهدی فقیه، و فخرالدین صدیق شریف بازیگران اصلی آن هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نقد فیلم «هرچه خدا بخواهد» در ارسباران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: باشگاه فیلم تهران در نشست هفتگی خود اقدام به نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی «هر چه خدا بخواهد» به کارگردانی نوید میهن‌دوست کرده است.

 

 

 

 

 

گزارش فارس از نشست نقد و بررسی «هر چی خدا بخواد»؛
وقتی چک‌ها برگشت می‌خورند، فیلمساز مجبور به تغییر ژانر می‌شود

خبرگزاری فارس: تدوین‌گر «هر چی خدا بخواد» گفت: من این فیلم را حاصل تجربه طبیعی از شرایط سینمای ایران می‌دانم، زمانی که سینماگر با وام‌های بنیاد فارابی و چک‌های برگشتی طرف می‌شود، در شرایطی قرار می‌گیرد که تغییر ژانر دهد.

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، شامگاه یک‌شنبه 16 آبان نشست نقد و بررسی «هر چی خدا بخواد» با حضور «نوید میهن‌دوست» (کارگردان)، «فریدون جامه‌بزرگ» ( تدوین‌گر) و «رضا درستکار» (مجری، منتقد) در فرهنگسرای در ارسباران برگزار شد.
بنابراین گزارش در این نشست «جابر قاسمعلی» (فیلمنامه نویس) و «علی یاری» (بازیگر) نیز در سالن نمایش حضور داشتند.
در ابتدای این نشست رضا درستکار با مرور پرونده هنری میهن‌دوست و برشمردن همکاری‌های وی در فیلم‌های «عیار 14» و «نفس عمیق» پرویز شهبازی، وی را در خصوص انگیزه گرایش به ساخت چنین فیلمی مورد سوال قرار داد، میهن‌دوست با خاص دانستن این اثر، اظهار داشت: فیلم‌های «عیار 14» و «نفس عمیق» فیلم‌هایی بودند که ساخته شدند و یک تجربه برای من محسوب می‌شدند و «هر چی خدا بخواد» نیز تجربه‌ای دیگری است.
وی در ادامه افزود: زمانی که فیلم‌نامه‌نویس داستانی را می‌نویسد، مجبور نیست همیشه در یک ژانر واحد بماند و برای یک فیلم‌ساز نیز، دقیقا همین شرایط وجود دارد.
در ادامه «جامه‌بزرگ» در تأیید سخنان «میهن‌دوست» خاطرنشان کرد: من «هر چی خدا بخواد» را حاصل تجربه طبیعی از شرایط سینمای ایران می‌دانم، زمانی که بنیاد فارابی چک‌ها را برگشت می‌زند، انسان در شرایطی قرار می‌گیرد که تغییر ژانر دهد!
نوید میهن‌دوست در ادامه تصریح کرد: تمام مشکلات را نباید به جبر سینمایی و یا به گردن سینما و بنیاد فارابی انداخت، شاید مخاطب دوست داشته باشد فیلم را ببیند ولی شرایط به وی اجازه دیدن فیلم را ندهند.
به گزارش فارس، در ادامه این نشست درستکار در خصوص میزان رضایت از ساخت فیلم از میهن‌دوست پرسید که وی در پاسخ گفت: آنچه از فیلم بر روی پرده نمایش رفت، تنها 50 درصد از آن چیزی بود که از خود انتظار داشتم، در حقیقت شرایط برای سینما به خوبی پیش نمی‌رود، نقدهای منفی زیادی درباره فیلم شنیدم اما بیشتر از نقد، اظهار نظر دیدم و در حالی که نقد با اظهارنظر متفاوت است.
در ادامه برنامه درستکار اذعان داشت: نقد خوب از شرایط مناسب حاصل می‌شود اما با شرایطی که عوامل فیلم در موردش صحبت کردند، 100 درصد خواسته‌ها برآورده نمی‌شود.
میهن‌دوست در ادامه گفت: در خصوص «هر چی خدا بخواد» به شخصه نقد خوبی ندیدم و صحبت‌ها بیشتر شبیه انشاهایی دبیرستانی بود.
این کارگردان در ادامه درباره سفارشی بودن فیلم بیان داشت: این یک فیلم سفارشی نبود و اگر ما لوگوی تاکسی‌ها و یا اسم یک هتل را می‌بینم به این خاطر است که ما در یک محیط بسته فیلم‌برداری انجام می‌کردیم و نمی‌توان در یک محیط بسته با همه احتیاط‌ها از تبلیغات در و دیوار دور ماند و اگر فیلم در کیش ساخته شده بنابراین باید جزیره در اثر دیده شود.
بنابراین گزارش، در ادامه نشست، یکی از حضار با اشاره به تعدد شخصیت‌های داستان، المان‌های پیش برنده را فاقد قواعد لازم ژانر (کمدی ـ رمانتیک) دانست و گفت: به نظر می‌رسد انتخاب بازیگران معروف صرفا برای گیشه بوده است که درستکار در واکنش به این اظهارنظر، گفت: چرخ‌های سینمایی که توسط گیشه بچرخد مجبور است به سمت تیپ‌سازی حرکت کند.
در ادامه جلسه میهن‌دوست اذعان داشت: بهتر بود در این خصوص فیلم‌نامه‌نویس نظر بدهد اما باید بگوید از همان تیتراژ ابتدایی فیلم گفته شد که قرار است چه اتفاقی بیافتد و برای حفظ ریتم فیلم به صورت پلکانی کاراکترها وارد داستان می‌شوند و هر کدام از آنها کاربردی نیز دارند ولی ما در این فیلم قصد گره‌گشایی نداریم.

 

  

وی در ادامه در خصوص اقتباس این فیلم از «آوانتی» خاطرنشان کرد: «هر چی خدا بخواد» برداشتی کاملا آزاد از این فیلم است و اگر نقش‌آفرینی بازیگران دچار ضعف است، از ضعف کارگردانی من به عنوان یک کارگردان فیلم اولی است و گرنه بازی پورسرخ در «روز سوم» فوق‌العاده بود و یا در بازی حامد کمیلی در فیلم‌های مختلف مشکلی نمی‌بینم.
به گزارش فارس، کارگردان فیلم «هر چی خدا بخواد» در ادامه در خصوص استفاده از میزانسن‌های سریالی در جای جای فیلم، تصریح کرد: سعی کردم فیلمی کلاسیک، ساده و روان بسازم و تک‌تک میزانسن‌های این فیلم (مانند سکانس ابتدایی ورود به کیش) کاملا حساب شده است.
وی در ادامه افزود: مفهوم این که برخی دوستان می‌گویند این فیلم به کارگردانی جسورانه‌تری احتیاج داشت را متوجه نمی‌شوم ولی من سعی کردم فیلمی که می‌سازم اشکال روایی نداشته باشد، در حقیقت روایت این فیلم، روایت افراد غایب است.
در ادامه نشست، جامه‌بزرگ در خصوص سکانس مربوط به ون در ورود به جزیره، گفت: چون احساس کردم در تدوین پشت سرهم تکرار شدن دیالوگ‌ها توسط ترانه علیدوستی و حامد کمیلی ریتم فیلم را تخت می‌کند، برای نشان دادن بهت این دو کاراکتر، سکانس را اینگونه‌ تدوین کردیم.
در ادامه جلسه، نوید میهن‌دوست اظهار داشت: کارگردان موظف است در راستای تعریف قصه‌ (فیلم‌نامه) کار کند نه چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر، و اگر این گونه نباشد کارگردان قابلی نیست، در ضمن من سعی کردم از شوخی‌هایی جز شوخی‌های کلامی نیز در فیلم استفاده کنم به طور مثال درب‌های کشویی و برخورد دایی (رضا عطاران) با آنها و یا عوض شدن آنها در هتل از نمونه آنها است.
این کارگردان در ادامه افزود: سینما محل تجربه نیست و باید فیلمی ساخت که در شأن مخاطب باشد اما فکر می‌کنم که فیلمی تجربی نساختم، تنها هدفم ارائه داستان فیلم بود.
بنابراین این گزارش، میهن‌دوست در ادامه گفت: استفاده از شوخی‌های کلامی به خودی خود ضعف یا قوت یک داستان را نشان نمی‌دهد اما طنز موقعیت هم در فیلم وجود دارد همان‌طور که قبلا هم اشاره کردم شوخی درب‌های کشویی و یا عوض شدن چمدان‌ها و اتاق‌ها همگی شوخی غیرکلامی است که مخاطب را به خنده وامی‌دارد.
وی در ادامه افزود: این فیلم یک کلیت به هم پیوسته است و تیتراژ مانند یک کُد عمل می‌کند. همان‌طور که در «عیار 14» از تیتراژ ابتدایی می‌توان فهمید محمدرضا فروتن کشته شده است، در تیتراژ «هر چی خدا بخواد» هم کلیت فیلم نشان داده می‌شود اما در کل، اشکال روایی در فیلم نمی‌بیند.
به گزارش فارس، این نشست با انتقادهای زیادی از سوی حضار در خصوص گیشه‌ای بودن فیلم، عدم خلاقیت در کارگردانی و نداشتن ژانری مستقل، به پایان رسید.

خداروشکرکه آقاحامدنبودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک www.bahar22.com

 

 

توضیحات روابط عمومی فیلم "پایان نامه" درباره این فیلم سینمایی
روابط عمومی فیلم "پایان نامه" در پی درج خبری با عنوان لیلا اوتادی در نقش ندا آقا سلطان اعلام کرد نقش اوتادی هیچ ربطی به ندا آقا سلطان ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی پروژه سینمایی پایان نامه در پی درج خبری با عنوان لیلا اوتادی در نقش ندا آقا سلطان در فضای سایبر، اعلام کرد که نقش اوتادی هیچ ربطی به ندا آقا سلطان ندارد و گرچه بستر وقوع داستان فیلم چند ماه پس از انتخابات سال گذشته است ولی اصولا این فیلم پلیسی- اجتماعی بوده و به این موضوع نمی پردازد.

 نویسنده "پایان ‌نامه" هادی کلاهداری است و این فیلم مضمونی پلیسی و اجتماعی دارد.

حامد کلاهداری به عنوان مجری طرح و کارگردان این فیلم سینمایی فعالیت می‌کند. تهیه‌کنندگی "پایان نامه"را موسسه مرآت هنر بر عهده دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چند دانشجو به دنبال این هستند که پایان‌ نامه‌شان را به استادشان تحویل دهند اما ناخواسته درگیر یک ماجرای پیچیده می‌شوند.

 

 

کافه سینما-خبرنگار خصوصی: جدیدترین اخبار درباره جنجالی ترین پروژه سینمایی ایران    


فیلم پایان نامه با موضوع جنگ نرم و حوادث بعد از انتخابات به تهیه کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی حامد کلاهداری جلوی دوربین رفت. موضوع فیلم درباره استاد دانشگاهی است که دارای فعالیتهای جاسوسی و ارتباط با بیگانه است و 4 دانشجویی که با این استاد پایان نامه دارند. این پایان نامه بهانه ای می شود برای ورود این دانشجویان به دنیای پر خطر سیاست.

لیلا اوتادی در نقش ندا آقا سلطان در این فیلم نقش آفرینی می کند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از : داریوش ارجمند-امیر آقایی-محمد رضا شریفی نیا-حامد کمیلی-بهاره افشاری-لیلا اوتادی-جمشید هاشمپور و میلاد کیمرام .همچنین هادی کلاهداری برادر کارگردان به همراهی تعدادی از مشاوران فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

حامد کلاهداری پیش از این پایان نامه را صریح ترین فیلم سیاسی ایران با موضوع حوادث بعد از انتخابات معرفی کرده بود که دستاوردهای خوبی هم برای مردم و هم برای نظام جمهوری اسلامی دارد.

 

 

 

پایان ‌نامه کلاهداری ۱۷ آبان کلید خورد

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری این فیلم سینمایی امروز در تهران آغاز شده است. نویسنده "پایان ‌نامه" هادی کلاهداری است که مضمونی پلیسی و اجتماعی دارد.

 

 

 

کلاهداری به عنوان مجری طرح این فیلم سینمایی فعالیت می‌کند. تهیه‌کنندگی "پایان نامه"را موسسه مرآتهنر بر عهده دارد.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چند دانشجو به دنبال این هستند که پایان‌ نامه‌شان را به استادشان تحویل دهند اماناخواسته درگیر یک ماجرای پیچیده می‌شوند.

 

 

 

کلاهداری فیلم سینمایی "شکلات داغ" با بازی نیکی کریمی، فریبرزعرب‌نیا، حامد کمیلی، داریوش ارجمند، علیرضا خمسه و ... رادر کارنامهدارد.

 

آنونس هرچی خدابخواد

 

 

 

 

به بهانه حضور پررنگ حامد کمیلی در سینما

بگو که رویا نیست

 

 

 

 

سینمای ما- زینب علیپور تهرانی: در این آشفته بازار فیلمهای کمدی سخیف و غیبت ستاره های سینما،مجالی برای حضوربازیگرجوانی چون حامد کمیلی در سینمافراهم شدتا بتواند ثابت کند که پرده سینما مختص چشم رنگیها نیست و عده ای هم برای دیدن بازی اوبلیط می خرند و به سینما می روند.گرچه کمیلی بازیگر گیشه محسوب نمی شود.اما آیا اواز این فرصت به دست آمده توانسته نهایت استفاده را کند و نظر منتقدان و بزرگان سینما را به خود جلب کرده و در کارنامه بازیگری اش نقشهای ماندگار را رقم بزند یا...؟!

حامد کمیلی متولد اصفهان است وبا وجود علاقه ای که به بازیگری داشته اما در رشته کامپیوترومدیریت بازرگانی تحصیل کرده است.نقطه شروع بازیگری اش روی صحنه تاتر همین شهروسپس تهران بوده است.ولی زمانی که مخاطبین تلویزیون با چهره و نام اوبا نقش «علا» در سریال«به دنیا بگویید بایستد» آشنا شدند،خیلیها تصور می کردندکه این سریال،نخستین حضور او در تصویر است .در صورتی که با فیلم«حرف ربط»به کارگردانی فریدون خسروی،به سمت تصویر گرایش پیداکرد.پس از آن هم در کارهای دیگری از جمله سریال«ملک دل» حضور پیدا کرد.اما سریال آهنج زودتر از بقیه روی آنتن رفت و بازی کمیلی در این کار دیده شد.گرچه سرفه های بیش از اندازه او در این نقش باعث آزار مخاطب می شدتا باورپذیری. اما با تمام نقاط ضعفی که داشت،توانست دیده شود و سیروس مقدم را برآن دارد که یکی از نقشهای اصلی سریال های«پرواز در حباب»و«اغما»و«پیامک از دیار باقی»رابه او بسپارد.البته وی نتوانست آنطور که باید بازی خوبی ارائه دهد و بازی اش در اذهان بماند.شاید به همین علت به سینما گرایش پیدا کرد ومدتی است که از تلویزیون فاصله گرفته است.نکته مهم در این میان تکرار بازی کمیلی در قالب نقشهایی است که ایفا کرده.با وجود اینکه پیشینه تاتری دارد اما لحن،بیان و بازی اش در تمام سریالهایی که حضور داشته تکرار مکررات بوده است و بس.
کمیلی از معدود بازیگرانی است که اغراق و ادا در بازی اش زیاد دیده می شود و خنده های تصنعی اش،به جای باورپذیرتر شدن نقش،مخاطب را پس می زند.به خصوص این اواخر که در فیلم«پسر آدم،دختر حوا»چنان بد در قالب نقش قرار گرفت که نتوانست توانایی خود را در طنز به اثبات برساند.درنهایت کمیلی بازیگری است که ژست و حس سردی که در شخصیت و بازی اش دارد باعث شده که نقاط قوت بازی اش را تحت تاثیر قرار دهد و به جز تعداد معدودی،مخاطب پسند نباشد.گرچه زمانی که هدیه تهرانی وارد سینما شد،سردی ای که در نگاه و بازی اش داشت باعث جلب مخاطب می شدو محبوبیتش شد،.اما ای کاش کمیلی می دانست که تهرانی در سینما یک پدیده تکرار نشدنی است!
 
نکته دیگر در باره او،این است که مدیوم سینما را با صحنه تاتر اشتباه گرفته و حرکاتش دربازی اغراق آمیز و به تاتر نزدیک است تا به تصویر.گرچه واروژ کریم مسیحی در فیلم«تردید» توانست بازی قابل قبولی از او بگیرد که با مراجعه به پیشینه این کارگردان دور از انتظار نبود.

نکته قابل توجه درموردکمیلی این است که پس از رسیدن به شهرت در گفتگوهایش اظهار می کرد که یکی از اساتیدش در تاتر به وی تاکید کرده زمانی به سمت کار تصویر برو که حرفی برای گفتن داشته باشی.امابا بازی در فیلمهای«دردسربزرگ»و«هرچی خدا بخواد»که هم اکنون روی پرده هستند،چه حرفی برای گفتن دارد به جز تکرار نقشهای قبلی اش و بازی در فیلمهایی با سوژه های دستمالی شده ؟!
شاید یکی از دلایل حضورش در «دردسربزرگ»دوستی و رفاقت بامهدی گلستانه باشد که در نخستین تجربه ساخت فیلم بلندش«بگو که رویا نیست»هم ایفاگر نقش اول مرد بود.اما رفاقت با کارگردان به چه قیمتی؟!
از طرفی با مرور پرونده کاری و بازی او در فیلمهای نمایش خانگی مثل«فراری»،«طلاق به سبک ایرانی»و«وقتی نبودم»این سوال در ذهن تداعی می شود که آیا کمیلی با هدف خنداندن تماشاچی و بازی مقابل احمد پورمخبر به سینما راه پیدا کرده و یا به دنبال جایگاهی بین همکارانش در این عرصه بوده است!؟البته نباید مسائل مادی را فراموش کرد.اما آیا می تواند دلیل محکمی برای حضور یک بازیگر در هر پروژه ای باشد؟شاید به همین دلیل است که به تازگی تغییر موضع داده و تصمیم گرفته سرمایه گذار فیلم«موجوددوپا»باشدکه نگاهی به پشت صحنه شبکه فارسی 1 است. .درصورتی که تصور می شد دغدغه او به جزئبازیگری چیزی نباشد.البته نباید از حق گذشت که هر بازیگری نقاط ضعف و قوت در کارش دارد و حتی ستاره های سینما هم ازاین قاعده مستثنی نیستند. شرایط زندگی و نا امن بودن این حرفه نیز باعث می شود که گاهی حتی بازیگرانی که مخاطب از آنها چنین توقعی ندارد هم در فیلمهایی حضور پیدا کنند که تماشاچی با دیدنش شوکه می شود.از این نظر می توان به کمیلی حق داد.شاید دلیل دیگرش هم این باشد که کمیلی قصد داشته به همگان ثابت کند در هر ژانری توانایی داردو علاقه مند به ایفای کاراکترهای متفاوت است.به هر حال شایدکمیلی در آینده با تجربیات بیشتری که در این زمینه پیدا می کند بتواند در آثار شاخص تری بازی کند.البته باید این نکته را هم در نظر داشت که فیلمسازها این شرایط را باید فراهم کنند و فیلمهای فاخر بسازند و نقشهای خاص به بازیگرانی چون کمیلی پیشنهاد بدهند.
 

 

 

 

گزارش سینمافا در مورد فیلم‌های احتمالی جشنواره فجر
در اینجا فهرستی از فیلم‌های احتمالی جشنواره امسال که کارگردانان مطرحی دارند را مشاهده می‌کنید که به ترتیب توقعی که از فیلم و فیلمساز داریم (با توجه به کارنامه کاری‌ فیلمساز و برخی مسائل دیگر) آمده‌است. البته نام فیلم‌هایی که کارگردان مطرحی ندارند در این لیست دیده نمی‌شود که چنان‌چه گفته شد احتمالا چند اثر شاخص از بین آن فیلم‌ها خواهد بود اما نمی‌توان هیچ‌گونه پیشبینی در موردشان انجام داد. ضمن آن‌که نام بسیاری از فیلم‌هایی هم که کارگردانانشان پرسابقه هستند اما آثار عمدتا ضعیف ساخته‌اند‌ (کاظم راست‌گفتار، عباس مرادیان، علی عبدالعلی‌زاده، علی قوی‌تن، نادر مقدس و...) حذف شده‌است.

1- جدایی نادر از سیمین (اصغر فرهادی)
2- یک حبه قند (سیدرضا میرکریمی)
3- آسمان محبوب (داروش مهرجویی)
4- آقا یوسف (علی رفیعی)
5- اسب حیوان نجیبی است (عبدالرضا کاهانی)
6- بانوی شهر ما (ابراهیم حاتمی‌کیا)
7- زندگی با چشمان بسته (رسول صدرعاملی)
8- اینجا بدون من (بهرام توکلی)
9- خانه پدری (کیانوش عیاری)
10- لالایی (منیژه حکمت)
11- ورود آقایان ممنوع (رامبد جوان)
12- سبب من (بهرام بهرامیان)
13- سیزده و پنجاه و نه (سامان سالور)
14- انتهای خیابان هشتم (علیرضا امینی)
15- جرم (مسعود کیمیایی)
16- تهران 1500 (بهرام عظیمی)
17- بیداری (فرزاد موتمن)
18- روایت (نیکی کریمی)
19- توقف کوتاه (ابوالفضل جلیلی)
20- در انتظار معجزه (رسول صدرعاملی)
21- سعادت آباد (مازیار میری)
22- خانه امن است (ناصر رفاهی)
23- خیابان‌های آرام (کمال تبریزی)
24- گلچهره (وحید موسائیان)
25- ماراتن زمین (کمال تبریزی)
26- دوباره پرواز کن (محمدعلی طالبی)
27- نسیان (احمدرضا معتمدی)
28- مواد (علیرضا داوودنژاد)
29- پرنسیب (تهمینه میلانی)
30- قصه پریا (فریدون جیرانی)
31- من مادر هستم (فریدون جیرانی)
32- پرتقال خونی (سیروس الوند)
33- اخلاقتو خوب کن (مسعود اطیابی)
34- دیو و دلبر (وحید نیکخواه‌آزاد)
35- عروسک (ابراهیم وحیدزاده)
36- راز آفرینش (قاسم جعفری)
37- بچه ننه (ایرج طهماسب)
38- راه آبی ابریشم (محمد بزرگ‌نیا)
39- خاک و آتش (مهدی صباغ‌زاده)
40-
بسوی آفتاب (فریال بهزاد)
41- قفس طلایی (محمد زرین‌دست)

باید دید چند فیلم از آثار فوق به جشنواره خواهند آمد و البته هر کدام چه میزان از توقعات به وجود آمده را پاسخ خواهند داد.

عکسی که دوستم دریاخانم برام فرستادن.مربوط به به سوی آفتاب

Parstoohaye Asheg=Marg Bar Eshgh=Be Sooye Aftab

 

 

 

 

عکس های فیلم هرچی خدا بخواد Www.Pix98.CoM

 

 

 

 

 

عکس های فیلم هرچی خدا بخواد Www.Pix98.CoM

 

 

 

عکس های فیلم هرچی خدا بخواد Www.Pix98.CoM

حضور لیلا اوتادی منتفی شد
چکامه چمن ماه به «پایان نامه» پیوست
چکامه چمن ماه به گروه بازیگران فیلم سینمایی «پایان نامه» به کارگردانی حامد کلاهداری پیوست.

به گزارش «بانی فیلم»، با منتفی شدن حضور لیلا اوتادی در فیلم سینمایی «پایان نامه»، چکامه چمن ماه به تازگی به گروه بازیگران این فیلم پیوسته و طبق شنیده ها چندی پیش مقابل دوربین رفت.
آخرین فیلم چمن ماه در سینما فیلم سینمایی «محافظ» محمدجواد کاسه ساز بود که سال گذشته به نمایش عمومی درآمد.
طبق اعلام کلاهداری به یکی از خبرگزاری ها در این فیلم بازیگرانی چون داریوش ارجمند، حامد کمیلی، بهاره افشاری، احمد نجفی، میرطاهر مظلومی و... حضور دارند.
این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و هم اکنون در تهران در حال فیلمبرداری است.

 


 

 


یکی ازلوکیشن های هرچی خدابخواد

هتل پارمیس کیش

 

پارمیس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رنگ جشنواره بر پرده سرمازده سینما

سینمای ما- سمیه علیپور: سینمای ایران طبق روال هر سال در حالی به روزهای پرخبر و پرکار جشنواره فیلم فجر نزدیک می‌شود که فرصتی سه روز تا زمان پایان تحویل آثار به دفتر جشنواره باقی مانده است. دفتر جشنواره فیلم فجر که امسال به عنوان موسسه جشنواره فیلم فعالیتی نسبتاً مستقل از بنیاد سینمایی فارابی دارد، این روزها دوران پرکاری را پشت سرمی‌گذارد؛ روزهایی که سینماگران با تکمیل فرم حضور در جشنواره سبد فجر امسال را پر می‌کنند تا جشنواره فیلم فجر برای دومین بار در دوران مدیریت سینمایی جواد شمقدری کار خود را آغاز کند.

تاکنون بیش از 80 درصد فیلم‌هایی که در یکسال گذشته تولید شده‌اند، فرم درخواست حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌اند؛ هرچند که از این تعداد حدود نیمی از آثار تاکنون آماده نمایش شده‌اند و دیگر فیلم‌ها- از جمله آثاری که جشنواره امسال احتمالاً روی آن‌ها تمرکز زیادی خواهد داشت- مراحل فیلمبرداری یا فنی را طی می‌کنند.

از سوی دیگر در بخش بین‌الملل جشنواره نیز روند کارهای مربوط به گزینش آثار که از چندی قبل آغاز شده بود ، این روزها سرعت بیشتری گرفته تا بازار بخش بین‌الملل جشنواره نیز گرم باشد.

آخرین جشنواره دهه 80
نگاهی به تفاوت‌های میان اولین دوره جشنواره در دهه 80 که همزمان با بیستیمن دوره جشنواره فیلم فجر بود و آخرین دوره که مصادف با بیست و نهمین دوره این جشنواره است نشان می‌دهد همچنان آزمون و خطا در این جشنواره که در آستانه 30 سالگی است ادامه دارد.

تفکیک دو بخش سینمای ایران و بخش بین‌الملل و در ادامه تلفیق آن‌ها و اضافه کردن تعدادی از جوایز به جشنواره همگی راهکاری‌هایی برای رسیدن به جشنواره‌ای منسجم و دقیق بوده؛‌ هرچند که همچنان جشنواره فیلم فجر در فاصله بعیدی از این ویژگی‌ها ایستاده است.

در حالی که کمی بیشتر از یک ماه و نیم به زمان برگزای جشنواره در 17 بهمن ماه باقی مانده است، هنوز هیئت انتخاب جشنواره معرفی نشده است. 

عنوان فیلم

خانم سبزواری بازديد : 386 شنبه 4 / 10 / 1389 زمان : 11:19 نظرات ()
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

بک لینک بک لینک