close
متخصص ارتودنسی
اکران شکلات داغ
loading...

ღღبه نام خالق عشقღღ

فیلم سینمایی  شکلات داغ کارگردان:حامدکلاهداری شخصیت:امیر محصول:1388 اکران:پاییز1389    7/7/1389 عکاس:؟ ژانر:درام           سینماهای  نمایش دهنده 1-اریکه شهرک غرب22370011 2-ایران شریعتی  77538711 3-پردیس رازی 2  خ هلال احمر 2-55426451 4-پردیس زندگی 44004800 5-پردیس ملت 1 ابتدای بزرگراه…

جت هیتر

 

سیستم های گرمایشی تولید شده در گروه صنعتی صبا هواساز در مدل های هیتر،  جت هیتر ،هیتر کابینتی،یونیت هیتر، هیتر موشکی ، کوره هوای گرم و بخاری صنعتی ساخته و به بازار عرضه می شوند

سایر محصولات صبا هواساز : رطوبت ساز , مه ساز , مه پاش , باکس فیلتر , هود موضعی

فن سانتریفیوژ , هیتر موشکی , کولر صنعتی , جت هیتر , هواکش مرغداری , هواکش سیرکوله , جت فن , کمپوست قارچ  کمپوست ملارد , خاک پوششی , کولر صنعتی , هواکش صنعتی , هواکش مرغداری , ایرواشر

 

 

 

 

اکران شکلات داغ

فیلم سینمایی  شکلات داغ

کارگردان:حامدکلاهداری

شخصیت:امیر

محصول:1388

اکران:پاییز1389    7/7/1389

عکاس:؟

ژانر:درام

 

 

 

 

 

سینماهای  نمایش دهنده

1-اریکه شهرک غرب22370011

2-ایران شریعتی  77538711

3-پردیس رازی 2  خ هلال احمر 2-55426451

4-پردیس زندگی 44004800

5-پردیس ملت 1 ابتدای بزرگراه نیایش 23162

6-جوان شریعتی پل صدر 22203031

7-جی 3 16متری امیری 66696207

8-سپیده خ انقلاب اسلامی 66417670

9-شاخد چهارراه نظام آباد 77844076

10-آزادای شهید بهشتی 9-84480

11-عصرجدید 2طالقانی 8895155

12-گلیرز 1 م فرهنگ 88718713

13-ماندانا چهارراه نارمک 77410982

14-مرکزی 1 م انقلاب اسلامی 66928686

١۵-پایتخت 1 هفت تیر 88312631

16-شقایق نظام آباد    77815576

 

 

 

 

 

 

 

 

امارفروش فیلم ودراکران دردسربزرگ ببینید.  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پوستر ازدوستانم خانم ها سیما وسعیده

 

 

 

 

 

 

 

 

حامد کمیلی در نمایی از فیلم شکلات داغ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خداوند لبخند زد و از لبخندش دختر آفریده شد

لبخندخدا روزت مبارک

ا شوال (17 مهر)

 

 

 

 

 

 

 

 طرزتهیه شکلات داغ:                                        

 

مواد لازم:      
شیر سرد=1 لیوان
پودر کاکائو=2 قاشق غذاخوری
بستنی وانیلی=4 قاشق غذاخوری
شکر=در صورت تمایل کمی
طرز تهیه:
1. شیر+پودر کاکائو را در مخلوط کن ریخته خوب بزنید.
2. بستنی را به شیر اضافه کرده بزنید.
3. مخلوط را در لیوان ریخته روی آن را با کمی بستنی و پودر کاکائو تزئین کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هزینه تولیداین فیلم ۶٠٠میلیون تومان است که توسط بخش خصوصی ارائه شده است.

 

 

لوکیشن فیلم

کافی شاپ هفت دریا درخیابان هفت تیر

باتشکرازخودم

 

 

آیامی دانید؟

عکاس هفته نامه زندگی ایده آل وسزیال مختارنامه آقای مسعودپاکدله؟که همراه برادرشون آقامهدی ازدوستان صمیمی وهمشهریان آقاحامدهستند.

کی میدونه استودیوی پاکدل کجاست؟

 

 

 

 

نقدی از شکلات داغ:

 

به نظر می‌رسد "شکلات داغ"، بیشتر بر اساس آن چیزی است که روی کاغذ بوده و به نوعی ایده و شخصیت‌پردازی فیلم روی کاغذ شکل گرفته و بر آن استوار است و نه بر کارگردانی، و این در حالی است که در این نوع فیلم‌ها که متکی بر داستان هستند، بخش فرم خیلی اهمیت پیدا می‌کند.
بزرگ‌ترین مشکل "شکلات داغ" این است که سازنده‌اش در طول کار از شعور سینمایی استفاده نکرده است.
از نکات مثبت فیلم هم می‌توان به این نکته اشاره داشت که کارگردان به هر حال داستان خود را در فضای شهری و یک رستوران روایت می‌کند و به نوعی از فضای معمول روستایی یا آپارتمانی سینمای ایران خارج شده اما متاسفانه همان‌طور که اشاره کردم، کارگردان از این فضای خوب، استفاده لازم را نکرده است.
به خاطر وجود این مشکل، بازی بازیگران زیاد فیلم هم به کلیت کار کمک نکرده است و بیشتر این فیلم کاری شبیه کارهای نمایشی روی صحنه است تا یک فیلم سینمایی.
در مجموع با تمام ضعف‌ها و قوت‌ها که من ذکر کردم در "شکلات داغ"، بازی فریبرز عرب‌نیا خیلی درخشان و دیدنی است.

 

 

عکس جدید

 

 

http://www.myup.ir/images/54744568208170730996.jpg

 

 

 http://www.myup.ir/images/39752986115833728540.gif

 

 

 

 

 

دیدم این مطلب که ازهمه مهمتره وبرای من اتفاق افتاده واصلا ساخت وبلاگم به این خاطربوده اصلا یک نظرهم نداره انگارکسی اونو نخونده کلی اعصابم خردشد باری همین کپیشو گذاشتم تا زحمت کشیده تشریف ببرید وبخونیدو نظربذارید.ممنون

اداره فرهنگی وهنری ارشادسبزوار وتبانی علیه هنرمندان

 

 

 

 

 

حامد کمیلی پر کارترین بازیگر مرد سینمای ایران است.

 شرح ماجرا:حالا قضیه این قدر ها هم حاد نیست.حامد کمیلی به طور همزمان در سه فیلم روی پرده حضور دارد و لا اقل برای ما که تجربه حضور همزمان الناز شاکردوست در 5فیلم را داریم چندان اتفاق عجیبی نیست.اب از سرمان گذشته!!سوال اینجاست که چرا حامد کمیلی در این حجم عظیم تولیدات تلویزیونی-سینمایی حضور دارد؟!بحث پرکاری نیست بازیگر باید پر کار باشد.!نکته اینجاست که بازیگری مثل حامد کمیلی چقدر برای پیشرفت خودش اهمیت قایل هست؟اصلا فیلمنامه هایی که به دستش می رسد را می خواند!!؟حامد کمیلی دوست دارد به یک برند معتبر در سینمای ایران تبدیل بشود؟که حضورش اعتبار یک فیلم باشد؟دوست دارد بود و نبودش در این سینما فرق کند؟بحث قوی و ضعیف بودن فیلم هم نیست که همه می دانیم از دست بازیگر خارج است.حرکت حامد کمیلی باید رو به جلو باشد که نیست.باید برنامه ریزی داشته باشد که ندارد.باید به استعدادش برای تبدیل شدن به یک ستاره احترام بگزارد که نمی گزارد.باید خودش را سرکوب نکند که می کند.باید از چشم مردم نیفتد که دارد می افتد.پس نگاهش به بازیگری می شود فقط بودن.وسواس و جاه طلبی در مسیرش جایی ندارد بازیگرهای بزرگتر و محبوب تر از کمیلی چوب حضورهای بی موقع شان را خوردند.پس اکران همزمان سه فیلم کمیلی بهانه خوبی است برای دیدن مشکلات این سینما.حامد کمیلی بازیگری است که برای رسیدن به این نقطه زحمت کشیده سالها در تئاتر فعالیت کرده پس نمی شود بهانه یک شبه ره صد ساله را طی کردن برایش اورد.در انتخاب ها و نقش هایش ثابت کرده که از هوشمندی بالایی بر خوردار است.حواسش بوده که در یک نقش کلیشه نشود پس در طول یکسال مثلا هم در سریال های مناسبتی مثل اغما را بازی می کند هم پیامک از دیار باقی را.اما مهم اینجاست که دیگر نقشهایی از جنس الیاس را تکرار نکرد چون می دانست که این نقش چه خطری برای کلیشه شدنش دارد.

سوال اول:پرکاری مگر بد است؟در کنار این ها حامد کمیلی از استعدادی بسیار غنی برخوردار است.می تواند نقش های متفاوت را به این خوبی بازی کند.ساده نیست!بزرگترین بازیگران این مملکت گاهی برای سالها گرفتار کلیشه نقش هایشان شدند.کمیلی از معدود بازیگران ایرانیست که به راحتی میتواند هم از تماشاگر گریه بگیرد و هم خنده.حضور موثری جلوی دوربین دارد.چه ارام پشت یک میز نشسته باشد .چه در حال شیطنت در نقش یک وکیل باشد.چه در حال صحبت با 2پسر بچه باشد.کمیلی جاذبه کافی برای همراه کردن تماشاگر با خودش را دارد.از طرفی کسی که تماشاگر ایرانی را بشناسد می داند که ترساندن تماشاگر ایرانی به این سادگی ها ممکن نیست.اما کمیلی در اغما توانست این تماشاگر را بترساند و با خودش همراه کند.چهره خوب.صدای خوب.لحن نمکین.نگاههای قوی.کمیلی در فیلم های بدی هم که بازی کرده ازاردهنده نیست.در دردسر بزرگ تنها دلیلی است که یک فیلم را نیمه کاره رها نمیکنیم.شبیه همین نقش را امین حیایی در زن ها فرشته اند بازی کرده بود اما نه اینقدر موثر.کمیلی در هرچه خدا بخواهد در بین ان جمعیت کمدین هایی که دارند بد بازی می کنند در کنار عطاران از عوامل قوت فیلم است.در پسر ادم دختر حوا به شکل بی سابقه ای در نقش وکیل جوان می درخشد .توقع داشتیم بعد از این فیلم با پختگی بیشتری انتخاب کند اما نکرد و وسواس وارد انتخاب هایش نشد و فاصله مناسبی بین فیلم ها و سریال هایش ایجاد نکرد.
سوال دوم:چرا حامد کمیلی هنوز ستاره نشده؟!؟
پس کمیلی توان تبدیل شدن به یک ستاره در سینمای ایران را داشته و دارد.حالا چرا به این نقطه نرسیده؟به نظرم باید از جای فراتری به قضیه نگاه کرد.این اتفاقی است که برای جوان های زیادی از جنس کمیلی افتاده مشکل از دست کمیلی خارج است.

 

 

کمیلی دارد انتخاب بد می کند چون هیچ سیستمی مسیر را برای ارتباط درست کمیلی با مخاطبش ایجاد نکرده تا نما رضایتی مخاطب از این انتخابها را به او برساند.بازیگرانی که مدیربرنامه استخدام کرده اند فیلمنامه را با چند مشاور و در چند مرحله مطالعه کرده اندو با بهترین کارگردان ها همکاری کردند.به کجا رسیدند؟طبیعتا انها هم از نداشتن رابطه درست با مخاطب ضربه خوردند.بهرام رادان سنتوری را مردم دوست داشتند.ان نقش جای خود این چهره در قلب مردم جای گرفته بود و فرکانس مثبتی برای مخاطب فرستاده بود اما هیچ مسیری تعریف نشده بود که فرکانس مثبت مخاطب را به رادان برساند.رادان هم موهایش را کوتاه کرد و خیلی زود از هیبت علی سنتوری خارج شد.از این جنس اشتباهات در بین ستاره های سینمای ایران زیاد دیده شده.طبیعتا حامد کمیلی مثل هر بازیگر مطرح دیگری دوست دارد دیده شود و این نیاز را دارد با حضور پر تعداد در سریال ها و فیلم های ویدیویی -سینما جواب میدهد.

وقتی روی پرده سینما درست دیده نمیشود پس سعی می کند از راههای دیگری خودش را نشان بدهد.تعجب نکنید اگر یک روز کمیلی را در یک تیزر تلویزیونی دیدید یا مثلا در بلوتوث های موبایلتان!!!کمیلی می خواهد دیده شود پس حتی در فیلم های شونه تخم مرغی هم بازی می کند.این سیستم سینمای ایران است که از رساندن پالس های درست به کمیلی عاجز است که به او بفهماند در ادامه این مسیر ارام ارام به وجود ازاد دهنده ای تبدیل می شود.زمانی که اکثر تولیدات این سینما نیازی به بازگشت شرمایه ندارند.پس نیازی به مخاطب ندارند.پس نیاز به دانستن نظر مخاطب ندارند

 

 

کمیلی بازیگر مطرح چنین اقتصاد بیماری است.وقتی یک فیلم قبل از اکران به سود رسیده باشد و تهیه کننده فیلم قبلی اش اکران نشده وارد پیش تولید فیلم بعدی می شود.اینها همه اثار و دلایل تعریف نشدن یک رابطه درست بین مخاطب و سینماگر است و نتیجه تبدیل نشدن سینما به صنعت.پس بازیگر توان تعریف یک رابطه درست و منطقی بین خودش و تماشاگرش را ندارد نمی تواند بفهمد که وقتی مردم از حضورش در فلان فیلم ناراضی بودند در فیلم بعدی باید تغییر مسیر بدهد.نمی شود یه بازیگر به خاطر اکران همزمان فیلمهایش اعتراض کرد.5فیلم الناز شاکردوست در طول5سال به طور همزمان اکران می شود یعنی پخش کننده و سینما دار و تهیه کننده هم این ارتباط را از دست داده اند.

پس متوجه نمی شود که این حضور همزمان ازار دهنده است و همه این فیلم هارا نابود می کنم.نهایتا تماشاگر با فیلمهایی که با او همراه نیست همراه نمی شود و نتیجه اش می شود سالن های خالی سینما...
نتیجه:از نقطه اول که حضور همزمان کمیلی در 3فیلم روی پرده بود رسیدیم به بحران مخاطب در سینما حواسمان باشد.بزرگترین بحران ها خود را در جزئی ترین مسایل نشان می دهند.سالن های سینما خالی است پس کمیلی باید از میزان رضایت صندلی های خالی اگاه شود.و برای صندلی خالی چه فرقی می کند روی پرده الن دلون است یا جوادرضویان؟

 

 

 

 

 

 

 

به بهانه آقایان مهدی ومسعود پاکدل،

 

دوستان آقاحامد

 

زندگی ایده آل

 

 

 

حامدکمیلی ازریسکهاوتجارب متفاونتش میگوید:
پیش ازاین بارهامرده ام!

میگویندشانس سراغ کسی رفته که استعدادش راداشته باشه.اگرنه این همه بازیگرو این همه علاقمندندکه برای چهره شدن می میرندامابین این همه چراحامدکمیلی بایدبیایدوبماند؟بازی فراموش نشدنی اش درنقش شیطان طنزپنهانش درپیامک.......وحالااولین سال حضورش درسینمانامزدجشنواره شدن ورفتن تاپای سیمرغ.همه شان رابه چه حسابی بایدگذاشت؟؟؟شانس؟؟؟؟اماشانس سراغ کسی رفته که..تازه خودش کمترین اعتقادی به بخت واقبال ندارد.اوگفته همه دارایی اش نتیجه طبیعی رفتاروافکارش است:بازتاب فرکانس مثبتی که سمت کائنات میفرستد.قضاوت آسان نیست.اماهمین ایمان اعتقادبه منشاهستی توانسته برای هرکه مایه رستگاری باشد.پس چرابرای اونباشد؟؟؟قرارمان بااودراستودیوی عکاسی پاکدل بود.روزی که مهدی پاکدل هم بودتاجمع اصفهانیا جمع باشد.حامدقبلاانقدر درقرارهایش بدقولی کرده بودوبامشغله زیادش چنان برای حرف زدن بدپاداده بودکه باورنکنیم اینبارهم بیاید!!!!!!اماآمد.فقط با1ساعت تاخیرکه درشلوغی وترافیک خیابانهای شب عیدتهران آنقدرهاهم زیادنیست...پیش ازاین هابهرام بارهاازشخصیت وحضورحرفه ای اش سرصحنه گفته بودومااینبارهمه رابه چشم دیدیم.درس آنطرف میزحرفمان راباباهمینها شروع کردیم باطفره هاورابطه دورادورشبارسانه ها.اواین بارگاردبسته ای نداشت ودرمصاحبه وقتگیری آسوده وصمیمی ازخودش گفت:کاردرسینما زندگی وعشق هایش.دعاکنیدگپمان خوب ازکاردرآمده باشدورضایتش رابرآورده کند.اگرنهاگراوبازهم لبخندش راازمطبوعات بگیردوبخواهدبه تنهایی هایش ادامه دهدکی میخواهداوراازلاک انزوا بکشدبیرون؟؟؟
سکوت مطبوعاتی ام یه جوراعتراض بود
اینکه اهل مصاحبه نیستم غلط است.شایداین برداشت بخاطرمدت زمان طولانی مصاحبه نکردنم باشد.اماواقعا2دلیل داشت:1-راستش ازمطبوعات کمی دلخوربودم2-مهمترانقال بوجودآمده درسیستم کاری ام بود:داشتم ازتلویزیون واردسینمامیشدم ودلیلی نمیدیدم قبل ازآمدن اولین کارسینمایی م روی پرده مصاحبه کنم.قبلااگرمصاحبه ای انجام میشدهمه دررابطه باکارهای تلویزیونی م بودامامدتی است که درحال تجربه فضای دیگری ازکارم هستم وبایداین فاصله زمانی بوجودمی آمدتاموضوع حرفهایم ازحالوهوای تلویزیون به سینماکشیده میشد.....سختی مصاحبه بامن راردنمیکنم اماعلت سختگیری های اخیرم همان دلخوری است.درهرگفت وگویی اعتماد2طرفه خیییلییییی بریم مهم است.وقتی هر2 به هم اعتمادمیکنیم بایدپاسخش رادرست وتمام به هم بدهیم...امامتاسفانه دربرخی موارداینجواب رانگرفتم!!حال کلابه مطبوعات بی اعتمادم.برایم بسیارمهم است که وقتی حرفی میزنم خصوصابیان دیدگاهم راجع به افرادمنظورم درست به خواننده انتقال ÷یداکند.بارهاپیش آمده که مطبوعات برداشت کاملامتفاوتی ازگفته هایم چاپ کردند.حقیقتابیشتربرداشت خودرامنتقل میکنندتامنظوراصلی من!!!خب نتیجه چنین مصاحبه هایی هم تعابیر اشتباهی است که درموردکاری که شدیدابرایش ارزش قائلم بوجودآمده وبدتردرباره افرادی که برایشان احترام زیادی قائل هستم.مطمئنم اگرشماهم جایم بودیدومصاحبه هایی به نامتان میدیدیدکه ازآنهابی خبریدواکنش نشان میدادید.مجلاتی رادیده که تیترزده اند:مصاحبه باحامدکمیلی..حال آنکه نویسنده خودش سوال کرده وازطرفم جواب هم داده!!!طبیعی است که برایم اصلاخوشایندنیست.پس لازم یدم اعتراضم رابه شکلی نشان دهم ومدتی ازدنیای مطبوعت دورشدم.البته این راهم فراموش نکنیدکه مهمترین دلیلم برای نزدیک به10ماه سکوت مطبوعاتی همان تغییرموقعییت فضای کاری م بودواینکه دراین مدت واقعابه دنبال علت صحیحی برای مصاحبه میگشتم چون فکرمیکردم اگرقراراست گفتگویی هم داشته باشم بایدبه بهانه خوبی باشد.این زمان فرصت خوبی هم بودکه به شکل یناراحتی م راازمطبوعات نشان دهم.

هنوزآنقدرحرفه ای نشدم
آدم خشک وسختی نیستم.شایددیرمصاحبه کنم اماوقتی هم این کارراانجام میدهم سعی کرده شرایط دوستانه ای برای طرفین ایجادکنم.وقتی هم گفتگوقبول میکنم که دلیلی برایش باشد.پیداکردنم کارسختیی نیست.امازمان کارموضوع فرق کرده و هیچ تلفنی راجواب نمیدهم.هنو زآنقدرحرفه ای نشدم که وقتی درگیرکارم بتوانم به چیزهای دیگرهم بیاندیشم ومعمولابه همین علت چه زمانی که نقش کوتاهی بازی کرده یانقش بلندفقط یک کا راقبول کردم چون فکر میکنم هنوزآنقدرحرفه ای نیستم که 2نقش راهمزمان بازی کنم.وقتی نقشی رابازی میکنم کاملادرگیرش شده وباآن زندگی میکنم.نقشم شرایط زندگی م راخییییلیییی تغییرمیدهدبه همین خاطرهم هست که تنهازندگی میکنم.حقیقتابانقشهازندگی میکنم باآنهاکه بازی میکنم چه مثبت وچه منفی.

 

 

 

 

عین پرش ازهواپیما
تنوع طلبی بسیارخطرناک است!!!اگردرام راخوب بازی میکنم وتماشاگرم راباخودهمراه میکنم ممکن است درطنزازدستشان بدهم ونتوانم همراهشان کنم.این ضربه است خصوصازمانیکه ازتوبه پشتوانه اسمت انتظارمیرودکه همیشه خوب باشی.همه راقبول دارم امازندگی رابرمبنای ریسک گذذاشته واین به من لذت میدهد.درست مثل وقتی که روی پل بلندی ایستاده ومیخواهی بپری آن هم فقط به اتکای طنابی که به پایت بسته ای..یاوقتی میخواهی باچترازهواپیمابپری!!!همیشه احتمال بازنشدن چترهست وتوفرودناموفقی داشته باشی امادراینهالذتی است ک

خانم سبزواری بازديد : 220 سه شنبه 16 / 9 / 1389 زمان : 7:27 نظرات ()
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

بک لینک بک لینک